Vyjádření ČTÚ k omezení služeb virtuálního operátora Adagio Mobile 

  • Zveřejněno: 12 May 2015

Zákazníci virtuálního operátora Adagio Mobile jsou již několikátým dnem bez možnosti se ze svých čísel dovolat či odeslat textové zprávy. Statutární zástupce společnosti ADAGIO MOBILE, s.r.o., se na ČTÚ obrátil s žádostí o dočasné přerušení činnosti k 5. květnu 2015 a současně omezil poskytování mobilních služeb svým zákazníkům, kteří tak mohou hovory a textové zprávy pouze přijímat. Dle vyjádření, které společnost zveřejnila prostřednictvím Asociace českých virtuálních operátorů, tomuto rozhodnutí předcházela změna vlastníka firmy a údajné následně zjištěné nedostatky v řízení společnosti. Původní webová prezentace virtuálního operátora (www.adagiomobile.cz) je nedostupná, nový vlastník společnosti informace svým klientům zveřejnil na webu www.adagiomobile.eu. ČTÚ považuje za klíčové, aby situace operátora, která vyústila v kroky vedoucí k pozastavení telekomunikační činnosti, neprohlubovala negativní dopad na jeho klienty a nebránila jejich případnému rozhodnutí využít možnosti přenesení telefonního čísla k jinému poskytovateli. Informuje proto zákazníky virtuálního operátora Adagio Mobile o právu reklamovat omezení služeb na adrese reklamace@adagiomobile.eu a o právu požádat o přechod k jinému operátorovi přes e-mail info@adagiomobile.eu. Pokud by s takovou žádostí o přenesení čísla účastník na zmíněných kontaktech neuspěl, může se obrátit na ČTÚ s konkrétním podnětem, kterým by se úřad dále zabýval. 

 

Mgr. Martin Drtina 

tiskový mluvčí Českého telekomunikačního úřadu